Monday, August 6, 2007

23ting - the end

Jeg har lige udfyldt spørgeskemaet, som markerer afslutningen på 23ting, og det er da godt nok mange ting, vi har været igennem. Det har været sjovt, bøvlet og lærerigt, at gennemgå alle de web-steder, som jeg aldrig ville have fundet ved egen hjælp. Om jeg så får brug for dem alle, vil tiden vise.
Jeg kunne tænke mig, at mere fremsynede kolleger også fremover vil komme med ideer til web-steder, som vi andre med fordel kan lære at kende. På den måde kan 23ting fortsætte og vi kan lære mere i eget tempo. Det behøver ikke være formelt end at Kalle eller en anden sender en mail med et tip og en instruktion, og en opfordring til at se nærmere på det valgte.

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.